De Nederlandse Bruggenstichting is in het bezit van het Liesbosch tekeningen archief.

Het gedeelte wat de bruggen betreft is ook gedigitaliseerd.

liesbosch adv

Binnen Nederland hebben we allemaal te maken met een grote duurzaamheidsopgave.
Het hergebruik van, onder andere, betonnen elementen gaat steeds een belangrijker rol spelen bij nieuwe of te vervangen projecten.
De vele informatie die we uit het Liesbosch archief kunnen halen, kan hierbij een belangrijke rol gaan spelen.
Heeft u vragen, of heeft u belangstelling voor informatie uit dit archief, kunt u dit per mail aan ons kenbaar maken Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.