Wij hebben een vacture voor:
Hoofdredacteur (m/v) voor het
kwartaalblad BRUGGEN van de Bruggenstichting.

Het Bestuur van de Bruggenstichting zoekt hiervoor iemand met
• een afgeronde HBO- of TU-opleiding Civiele Techniek;
• affiniteit met bruggen, viaducten, aquaducten, ecoducten, en aanverwante constructies in ontwerp, uitvoering en onderhoud;
• een goede beheersing van de Nederlandse taal;
• gevoel voor lay-out en vormgeving;
• feeling voor het uitvoeren van secretariële werkzaamheden en voorzitten van redactievergaderingen;
• goede contactuele eigenschappen om een netwerk van ‘contactpersonen in het veld’ te onderhouden.

De geschatte tijdsbesteding is ca. 250 uur p.j., geconcentreerd in de maanden 2, 5, 8 en 11.
Ook het bijwonen van bestuursvergaderingen van het Bestuur, als daar aanleiding toe is, behoort bij de werkzaamheden.

Een mondelinge toelichting kan gegeven worden door de huidige hoofdredacteur Fred van Geest via 0623 229 836.

Belangstellenden kunnen zich schriftelijk melden bij het Bestuur via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. onder bijvoeging van zijn/haar CV.