Van de mooiste foto’s uit het boek De Nederlandse Brug is een serie van 12 posters gemaakt.
Samen geven ze een aardig beeld van de illustraties in het boek, zodat er een kleine tentoonstelling mee kan worden gemaakt.

In kantoorgebouwen, presentatieruimten en bibliotheken zullen ze niet misstaan. Het formaat is 100 x 70 cm. en ze zijn geplakt op 5 mm. kunststof panelen.
De posters zijn voor liefhebbers te koop, maar als u de posters wilt lenen voor een beperkte periode is dat ook mogelijk.

U zult ze dan wel op moeten komen halen. Stuur een email voor nadere info aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Bontebrug Dokkum (links) Ecoduct de Borkeld Rijssen (rechts)

Ehzerbrug Almen (links) Kleinpolderplein Rotterdam (rechts)

Erasmusbrug Rotterdam (links) Hefbrug over de Gouwe (rechts)